Inhalt: This book provides a comprehensive picture of fog computing technology, including of fog architectures, latency aware application management issues with real time requirements, security and privacy issues and fog analytics, in wide ranging application scenarios such as M2M device communication, smart homes, smart vehicles, augmented reality and transportation management. This book explores the research issues involved in the application of traditional shallow machine learning and deep learning techniques to big data analytics. It surveys global research advances in extending the conventional unsupervised or clustering algorithms, extending supervised and semi-supervised algorithms and association rule mining algorithms to big data Scenarios. Further it discusses the deep learning applications of big data analytics to fields of computer vision and speech processing, and describes applications such as semantic indexing and data tagging. Lastly it identifies 25 unsolved research problems and research directions in fog computing, as well as in the context of applying deep learning techniques to big data analytics, such as dimensionality reduction in high-dimensional data and improved formulation of data abstractions along with possible directions for their solutions. Umfang: 71 S. ISBN: 978-981-133-209-8
Inhalt: Dieses Buch präsentiert Entwicklungen und Zukunftstrends im E-Commerce, der durch die neuen digitalen Kommunikations- und Konsummuster der Kunden geprägt ist. Gerrit Heinemann beleuchtet E-Commerce-Geschäftsmodelle, Kanalexzellenz sowie Erfolgsfaktoren wie digitale Zeitvorteile und Kundenzentrierung. Er analysiert die digitalen Herausforderungen und zeigt die Konsequenzen und die mit dem Online-Handel verbundenen Chancen auf. Anerkannte Best Practices veranschaulichen, wie erfolgreicher Digital Commerce funktioniert und was die ?Lessons Learned? der letzten Jahre sind. Die 13. Auflage liefert einen schnellen Überblick über die aktuellen Neuerungen und Trends im Online-Handel, die sich nicht nur auf Marktplätze, sondern auch auf Lieferanten und D2C-Online-Händler auswirken. In diesem Zug wurden auch die rechtlichen Anforderungen wieder auf den neuesten Stand gebracht. Zudem wurden alle Kapitel überarbeitet. Der Inhalt Meta-Targeting und Geschäftsideen im Online-Handel Geschäftsmodell des Online-Handels Formen des Online-Handels Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce Best Practices und Risiken im Online-Handel Umfang: 492 S. ISBN: 978-3-658-36665-0
Programm Findus Internet-OPAC findus.pl V20.240/8 auf Server windhund2.findus-internet-opac.de,
letztes Datenbankupdate: 03.07.2024, 11:28 Uhr. 387 Zugriffe im Juli 2024. Insgesamt 157.107 Zugriffe seit Januar 2015
Mobil - Impressum - Datenschutz - CO2-Neutral